Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Η φαβα της Κυριας Μαρικας

Υλικα
2 ποτηρια φαβα
1 κρεμμυδι ξερο τριμμενο
4-5 ποτηρια νερο
ελαιολαδο
αλατι

Εκτελεση
Καθαριζουμε τη φαβα καλα και την πλενουμε.
Τη βαζουμε σε κατσαρολα μαζι με το νερο και τη βραζουμε σε μετρια φωτια.
Αρχιζουμε να την ξαφριζουμε για οσο χρειαστει.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ την ανακατεουμε καθολου γιατι θα μας κολλησει.
Ριχνουμε το κρεμμυδι και συνεχιζουμε το βρασιμο για ακομα 45 λεπτα ΧΩΡΙΣ να ανακατεουμε.
Προς το τελος αλατιζουμε καλα,προσθετουμε ελαιολαδο και αφηνουμε να εξατμιστει οσο γινεται το νερο.
Κατεβαζουμε απο τη φωτια και περναμε τη φαβα απο το μπλεντερ (ή χρησιμοποιουμε απευθειας ραβδομπλεντερ μεσα στην κατσαρολα μολις την κατεβασουμε απο τη φωτια) μεχρι να γινει λεια.
Σερβιρουμε ριχνοντας απο πανω λιγο ωμο ελαιολαδο,κρεμμυδι αν θελουμε και συνοδευουμε με φρυγανισμενο ψωμακι.




2 σχόλια:

  1. Έχω φτιάξει μόνο μια φορά φάβα. Καλούτσικη την είχα φτιάξει. Ευκαιρία να την ξαναφτιάξω! Ωραία η φάβα σου Νίκη μου!
    Πολλά πολλά φιλιά και καλό βράδυ Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου πεντανόστιμη φαίνεται, μου αρέσει πάρα πολύ η φάβα!Θα ακολουθήσω τη δική σου συνταγή αυτή τη φορά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...