Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Πικάντικη σαλάτα κοτόπουλο με αγγούρι και κολοκυθάκι


Υλικα
1 φιλετο κοτοπουλο ψητο ή βραστο
1 μετριο αγγουρι
2 πολυ μικρα κολοκυθακια
1 φρεσκο κρεμμυδακι ψιλοκομμενο
1 κουτ.σουπας φρεσκο βασιλικο ψιλοκομμενο
1/4 κουτ.γλυκου καρυ
1/6 κουτ.γλυκου κυμινο
2 κουτ.σουπας μουσταρδα πικαντικη
λιγες σταγονες ταμπάσκο
λιγο σκορδο σκονη
φρεσκοτριμμενο μαυρο πιπερι
αλατι
4 κουτ.σουπας ελαιολαδο

Εκτελεση
Κοβουμε το κοτοπουλο σε μικρες μπουκιτσες και το αγγουρι σε μικρα κυβακια.
Κοβουμε τα κολοκυθακια σε λεπτες ροδελες.Τα χρησιμοποιουμε ωμα,οσο πιο μικρα και τρυφερα τοσο το καλυτερο,ειναι πολυ τραγανα και νοστιμα.
Βαζουμε ολα τα παραπανω σε ενα μπωλ μαζι με τα υπολοιπα υλικα και ανακατεουμε καλα.
Βαζουμε τη σαλατα στο ψυγειο για 1-2 ωρες να δεσουν οι γευσεις.

7 σχόλια:

  1. Φαίνεται υπέροχη και δροσιστικη, έχω ενα ενδοιασμό για το ωμό κολοκυθάκι. Και μαγειρεμένο το αποφεύγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω ειχα ενδοιασμους αλλα τελικα μου φανηκε πολυ ουδετερο και μου αρεσε.Κανε μια δοκιμη να δεις μηπως σου αρεσει κι εσενα τελικα.

      Διαγραφή
  2. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ το ωμό κολοκυθάκι δεν το πολυσυμπαθώ.
    Αλλά νομίζω θα μπορούσα να το ζεματίσω λίγο, ώστε να παραμείνει τραγανό αλλά όχι ωμό.
    Η σαλάτα σου είναι πλούσια και χορταστική και μου αρέσει ιδιαίτερα η προσθήκη του κάρυ!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω παλια μονο βραστο το ετρωγα σε σαλατα ομως τωρα το δοκιμασα ωμο,εχουμε πολυ πολυ μικρουλια στον μπαχτσε μας και ειναι τραγανα και τρυφερουλια. Καλο μας βραδυ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία φαίνεται η σαλάτα! Ίσως να έψηνα λίγο στο γκριλ τα κολοκυθάκια, γιατί δεν είμαι τόσο σίγουρη αν θα μου αρέσουν, ωστόσο θα τα δοκίμαζα και έτσι.... για να τα προτείνεις, κάτι θα ξέρεις! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις πολυ πολυ μικρα κολοκυθακια κανε μια δοκιμη,ισως εκπλαγεις ευχαριστα. Και ψημενα βεβαια ειναι πολυ νοστιμα.Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  4. Εχω παθει τωρα!!!!τρελαινομαι για το ωμό κολοκυθακι σε σαλατες,ειναι φανταστικό αρκει να λεπτοκοπει!φανταστικη σαλατο,μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...