Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Το πρωτο μου βραβειο!

Σημερα ειμαι πολυ χαρουμενη!
Το μπλογκοσπιτακι μου εχει χαρες,παρελαβα το πρωτο μου βραβειο!
Η καταπληκτικη Mommy D απο το Παιδι και Αναπτυξη μου εκανε την τιμη να μου δωσει το παρακατω βραβειο και την ευχαριστω πολυ!






Οι κανονες λοιπον εχουν ως εξης
1. Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4. Αναφέρουμε τους κανόνες
5. Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν 


Επτα πραγματα για μενα λοιπον

Μου αρεσει πολυ να μαγειρευω με παρεα αλλα να μην ανακατευεται κανενας σε αυτο που κανω. (χαχαχα)
Η ατιμη διαιτα πολλες φορες με σταματαει απο το να φτιαξω και να αναρτησω γλυκιες,σοκολατενιες αμαρτιες.
Οταν ψωνιζω στο σουπερ μαρκετ κανω σχεδια για φαγητα και γαστρονομικες δημιουργιες μεσα στο μυαλο μου και ψωνιζω αναλογα.
Αρχισα να ανακατευομαι στην κουζινα απο πολυ μικρη,στις αρχες του δημοτικου σχολειου.
Δε νομιζω οτι θα μπορουσα να γινω ποτε σεφ σε μεγαλο εστιατοριο γιατι πιστευω οτι ειναι μια δουλεια που απαιτει καλες ηγετικες ικανοτητες και γερα νευρα.
Χαιρομαι απιστευτα καθε φορα που βλεπω στο e mail μου ειδοποιηση οτι καποιος εκανε ενα σχολιο στο blog μου.
Μου αρεσει πολυ να δοκιμαζω καινουριες γευσεις,συνδιασμους φαγητων και μπαχαρικα.


Παραδιδω αυτο το βραβειο στα παρακατω blog
1. Beauty Bites
2. Νοικοκυρεματα
3. Υποτονια
4. Fairydust Creations
5. mourmourismata
6. Captain Cook
7. Κουζινατσι
 


3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες, ήταν μια πολύ ωραία ευχάριστη έκπληξη, ειλικρινά το εκτιμώ πολύ!
    Μου αρέσει πολύ να διαβάζω αυτά τα παιχνιδάκια γιατι μαθαίνω περισσότερα πράγματα για τους bloggers που επισκέπτομαι και διαβάζω. Το έχω παίξει αυτό το παιχνιδάκι κ εγώ. Ειναι αλήθεια αυτο που λες για την ηγεσία στην μαγειρική αλλά ποτέ μη λες ποτέ, μπορεί στην πορεία να αποκτήσεις αυτό που χρειάζεται ή μπορει να το έχεις ήδη και οι συνθήκες να μη σ'εχουν αφήσει να το ανακαλύψεις. Περισσότερη σημασία έχει ότι αγαπάς πολύ την μαγειρική. φιλιά πολλά κ πάλι ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια καλή μου σου αξίζει!!! Σ' ευχαριστω που πιστευεις οτι το αξιζω κι εγω! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω πολυυυυυυυυ κοριτσακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...