Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Διαδυκτιακα Βραβεια,μερος δευτερο!

Ειμαι πολυ χαρουμενη,σημερα παρελαβα το δευτερο διαδυκτιακο βραβειακι μου και φουσκωνω απο περιφανεια!

Οριστε και το βραβειο!



Η απονομη εγινε απο τη Selcouth και το blog Μοοn Faces. Nα την ευχαριστησω πολυ πολυ πολυ που με σκεφτηκε και με τιμησε.
Ας απαντησω κι εγω στις 4 ερωτησεις που συνοδευουν αυτο το βραβειο.

Γιατι εφτιαξα το blog;
Ενα χρονο πριν θελοντας να προωθησει τη δουλεια της μια φιλη εφτιαξε το δικο της blog.Το ιδιο βραδυ "ζηλεψαμε" εγω και μια φιλη ακομα και φτιαξαμε και τα δικα μας.Η μαγειρικη ειναι κατι που μου αρεσει ιδιεταιρως και μου αρεσει παρα πολυ να μοιραζομαι τις γευσεις που μπαινουν στο σπιτι μας!

Ποια blogs επισκεπτομαι συνηθως;
Ειναι πολλα αλλα κυριως μαγειρικα blogs της Ελλαδας και του εξωτερικου,παιρνω ιδεες,ανοιγω τους μαγειρικους μου οριζοντες και ταξιδευω σε νεες γευσεις και αρωματα.Απολαμβανω επισης πολυ τα blogs με θεμα τη διακοσμηση και τις κατασκευες.

Ποια ειναι τα αγαπημενα μου θεματα;
Νομιζω οτι γενικα οι συνταγες που φτιαχνω οτι ειναι ευκολες να φτιαχτουν χωρις ειδικες τεχνικες και πολυ περιεργα "διαστημικα" υλικα οποτε θα ελεγα οτι αγαπημενο μου θεμα ειναι οι καθημερινες,νοστιμες συνταγες που προσπαθω να τους δωσω μερικες τσαχπινικες πινελιες.

Μια λεξη που χρησιμοποιω παντα στο blog;
Χμμμ επειδη συνηθως δε γραφω ελευθερα κειμενα αλλα μονο οδηγιες παρασκευης των συνταγων δε νομιζω οτι υπαρχει καποια λεξη/φραση που με χαραστηριζει στο γραψιμο.

Να δωσω κι εγω με τη σειρα μου το βραβεια στα παρακατω blogs

Προφανως θα αδυνατισω

pretty party ideas

μαγειρικη και συνταγες

τα ταξιδια μου

εργοθεραπεια στο σπιτι

4 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που το δέχτηκες! :) :)
    Να είσαι καλά Νίκη μου και να μοιράζεσαι μαζί μας τις όμορφες συνταγές σου! Μάλλον εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω για τις συμβουλές που μου έχεις δώσει! ;)
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη για το βραβείο. Γράφτηκα στις ενημερώσεις σου και θα σε συμβουλεύομαι. Καλή αρχή σου εύχομαι! Σε επόμενη ανάρτηση θα ανταποδώσω την προτίμηση! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...